hoe werkt het?

In de Odin Webwinkel kunt u 24 uur per dag en 7 dagen per week al uw biologische en biologisch-dynamische producten bestellen. Let wel even op de uiterste besteldagen en -tijden, afhankelijk van uw afhaalpunt en afhaaldag (zie verderop). Hieronder vindt u een aantal praktische zaken die handig zijn voor u om te weten.

 

Wat moet ik doen als ik voor de eerste keer ga winkelen in de webwinkel?

  • - Ga naar 'inloggen'
  • - Bent u een nieuwe klant in de Odin-webwinkel, kies dan voor 'account aanmaken'
  • - Let op: uw wachtwoord moet uit minimaal 6 tekens bestaan
  • - Vul de gevraagde gegevens in en kies een afhaalpunt bij u in de buurt
  • - Bent u een bestaande klant, log dan in met uw emailadres en zelfgekozen wachtwoord
  • - Klik vervolgens weer op 'home' en kies voor 'begin met winkelen'

 

Kan ik mijn afhaaldag zelf kiezen?

Elk afhaalpunt werkt met een vaste afhaaldag in de week. Sommige afhaalpunten hebben er twee. U vindt deze dag(en) op de lijst met afhaalpunten. Gaat u na het inloggen naar 'mijn Odin', dan kunt u zien voor welke komende afhaaldagen u kunt bestellen.

 

Tot wanneer kan ik bestellen?

Wij rekenen anderhalve dag om uw bestelling in de webwinkel klaar te maken en bij het afhaalpunt af te leveren. Dit is in verband met de producten die wij bij de bakker, slager en visboer moeten bestellen. Hieronder ziet u de verschillende afhaaldagen en tot wanneer u voor die dag kunt bestellen:

 

  • - Afhaaldag dinsdag: bestellen tot uiterlijk zondag 11.00 uur
  • - Afhaaldag woensdag: bestellen tot uiterlijk maandag 11.00 uur
  • - Afhaaldag donderdag: bestellen tot uiterlijk dinsdag 11.00 uur
  • - Afhaaldag vrijdag: bestellen tot uiterlijk woensdag 11.00 uur

 

Hoe bestel ik de producten die ik in mijn winkelwagentje heb gestopt?

  • - Ga naar uw winkelwagen
  • - Kies voor bestelling afronden
  • - Kies uw afhaaldag
  • - Klik op 'bestelling plaatsen'
  • - U ontvangt per mail een bevestiging dat uw bestelling goed is aangekomen. Geen bevestigingsmail ontvangen? Ga dan naar 'mijn Odin' en kijk in het bestellingenoverzicht of uw bestelling er wel tussen staat.

 

Wat is het boodschappenlijstje?

Zijn er producten die u vaker bestelt? Zet ze op uw boodschappenlijstje. Vervolgens kunt u elke week zelf besluiten of u producten uit dit lijstje wilt bestellen. Dat kan door in 1x het hele boodschappenlijstje in uw winkelwagentje te doen, of per product aan te klikken als u ze wilt bestellen.

  

Is er een minimumorderbedrag?

We hanteren een minimum orderbedrag van € 15,- Heeft u meerdere kleine bestellingen voor dezelfde afhaaldag, dan worden de bedragen hiervan uiteraard bij elkaar opgeteld. Is het totaalbedrag van uw bestellingen voor deze afhaaldag lager dan € 15,- dan willen we u vragen er nog iets bij te bestellen!

 

Wanneer betaal ik?

U betaalt bij het afhalen van uw bestelling aan uw afhaalpunt.

 

Hoe meld ik mij aan of af voor de nieuwsbrief?

U kunt zich via de webwinkel aanmelden voor de nieuwsbrief door uw e-mailadres in te vullen. Als u zich wilt afmelden voor de nieuwsbrief kunt u dit doen via Mijn Odin.

Wilt u helemaal uit ons bestand verwijderd worden? Stuur ons dan dan een email met dit verzoek.

 

Moet ik wekelijks bestellen?

Nee, u bestelt wanneer u dat zelf wilt.

 

Aanbiedingen 

Elke week vindt u op de home-pagina minimaal 15 producten die in de aanbieding zijn. Deze aanbiedingen gelden 1 week, voor uitlevering van dinsdag tot en met vrijdag van die week. Vanaf vrijdag vindt u de nieuwe aanbiedingen voor de komende week op de website. 

 

Hoe meld ik mij aan voor een Odin Groente- of Fruitabonnement?

Via de webwinkel kan dit niet. Klik hier voor meer informatie en aanmelding of neem contact op met de Odin Consumentenservice.

 

Niet leverbaar 

Wij streven 100% leveringsbetrouwbaarheid na. Als een product door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar is dan halen wij het direct uit de webwinkel. Heeft u het dan al besteld, dan wordt op uw afleverbon vermeld dat het product niet leverbaar is. Wilt u voor een feest of andere gelegenheid graag weten of uw bestelling compleet is, geef dit bij het afronden van uw bestelling dan even aan bij de opmerkingen.

 

Kwaliteit 

Wij zorgen dat de producten die hier de deur uitgaan van goede kwaliteit zijn en de juiste houdbaarheidsdatum hebben. Toch kan het gebeuren dat er iets mis gaat (of onderweg of eenvoudigweg omdat het mensenwerk is). Mocht u daardoor ontevreden zijn over de kwaliteit of heeft u het verkeerde product ontvangen, neem dan contact op met de Odin Consumentenservice 

 

Wat doe ik als ik er niet uit kom?

Neem voor al uw vragen of opmerkingen contact op met de Odin Consumentenservice via telefoonnummer 0345-575154 (maandag t/m vrijdag van 9.00 - 17.00 uur) of email webwinkel@odin.nl