hoe werkt het?

In de Odin Webwinkel kun je 24 / 7  al je biologische en biodynamische producten bestellen. Let wel even op de uiterste besteldagen en -tijden, afhankelijk van het afhaalpunt en afhaaldag (zie verderop). Hieronder staan een aantal praktische zaken die handig zijn om te weten.

 

Wat moet ik doen als ik voor de eerste keer ga winkelen in de webwinkel?

  • - Ga naar 'inloggen'
  • - Ben je een nieuwe klant in de Odin-webwinkel, kies dan voor 'account aanmaken'
  • - Let op: het wachtwoord moet uit minimaal 6 tekens bestaan
  • - Vul de gevraagde gegevens in en kies een afhaalpunt bij u in de buurt
  • - Ben je een bestaande klant, log dan in met je emailadres en zelfgekozen wachtwoord
  • - Klik vervolgens weer op 'home' en kies voor 'begin met winkelen'

 

Kan ik mijn afhaaldag zelf kiezen?

Elk afhaalpunt werkt met een vaste afhaaldag in de week. Sommige afhaalpunten hebben er twee. Je vindt deze dag(en) op de lijst met afhaalpunten. Ga na het inloggen naar 'mijn Odin', dan zie je voor welke komende afhaaldagen je kunt bestellen.

 

Tot wanneer kan ik bestellen?

Wij rekenen anderhalve dag om de bestelling in de Odinwinkel klaar te maken en bij het afhaalpunt af te leveren. Dit is in verband met de producten die wij bij de bakker, slager en visboer moeten bestellen. Hieronder staan de verschillende afhaaldagen en tot wanneer je voor die dag kunt bestellen:

 

  • - Afhaaldag dinsdag: bestellen tot uiterlijk zondag 11.00 uur
  • - Afhaaldag woensdag: bestellen tot uiterlijk maandag 11.00 uur
  • - Afhaaldag donderdag: bestellen tot uiterlijk dinsdag 11.00 uur
  • - Afhaaldag vrijdag: bestellen tot uiterlijk woensdag 11.00 uur

 

Hoe bestel ik de producten die ik in mijn winkelwagentje heb gestopt?

  • - Ga naar winkelwagen
  • - Kies voor bestelling afronden
  • - Kies de afhaaldag
  • - Klik op 'bestelling plaatsen'
  • - Je ontvangt per mail een bevestiging dat de bestelling goed is aangekomen. Geen bevestigingsmail ontvangen? Ga dan naar 'mijn Odin' en kijk in het bestellingenoverzicht of uw bestelling er wel tussen staat.

 

Wat is het boodschappenlijstje?

Zijn er producten die u vaker bestelt? Zet ze op uw boodschappenlijstje. Vervolgens kunt u elke week zelf besluiten of u producten uit dit lijstje wilt bestellen. Dat kan door in 1x het hele boodschappenlijstje in uw winkelwagentje te doen, of per product aan te klikken als u ze wilt bestellen.

  

Is er een minimumorderbedrag?

We hanteren een minimum orderbedrag van € 15,- Heb je meerdere kleine bestellingen voor dezelfde afhaaldag, dan worden de bedragen hiervan uiteraard bij elkaar opgeteld. Is het totaalbedrag van de bestellingen voor deze afhaaldag lager dan € 15,- dan willen we vragen er nog iets bij te bestellen!

 

Wanneer betaal ik?

Je betaalt bij het afhalen van de bestelling aan het afhaalpunt.

 

Hoe meld ik mij aan of af voor de nieuwsbrief?

Je kunt je via de webwinkel aanmelden voor de nieuwsbrief door je e-mailadres in te vullen. Als je je wilt afmelden voor de nieuwsbrief kun je dit doen via Mijn Odin.

Wil je helemaal uit ons bestand verwijderd worden? Stuur ons dan dan een email met dit verzoek.

 

Moet ik wekelijks bestellen?

Nee, je bestelt wanneer je dat zelf wilt.

 

Aanbiedingen 

Elke week vind je op de home-pagina minimaal 15 producten die in de aanbieding zijn. Deze aanbiedingen gelden 1 week, voor uitlevering van dinsdag tot en met vrijdag van die week. Vanaf vrijdag vind je de nieuwe aanbiedingen voor de komende week op de website. 

 

Hoe meld ik mij aan voor een Odin Groente- of Fruitabonnement?

Via de webwinkel kan dit niet. Klik hier voor meer informatie en aanmelding of neem contact op met de Odin Consumentenservice. Wel kun wekelijks je losse Odintassen bestellen.

 

Niet leverbaar 

Wij streven 100% leveringsbetrouwbaarheid na. Als een product door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar is dan halen wij het direct uit de webwinkel. Heb je het dan al besteld, dan wordt op de afleverbon vermeld dat het product niet leverbaar is. Wil je voor een feest of andere gelegenheid graag weten of de bestelling compleet is, geef dit bij het afronden van de bestelling dan even aan bij de opmerkingen.

 

Kwaliteit 

Wij zorgen dat de producten die hier de deur uitgaan van goede kwaliteit zijn en de juiste houdbaarheidsdatum hebben. Toch kan het gebeuren dat er iets mis gaat (of onderweg of eenvoudigweg omdat het mensenwerk is). Mocht je ontevreden zijn over de kwaliteit of heb je het verkeerde product ontvangen, neem dan contact op met de Odin Consumentenservice.

 

Wat doe ik als ik er niet uit kom?

Neem voor al uw vragen of opmerkingen contact op met de Odin Consumentenservice via telefoonnummer 0345-575154 (maandag t/m vrijdag van 9.00 - 17.00 uur) of email webwinkel@odin.nl